פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
שירן | 01:53  23/01/07
היי. אני בת 24 ועבדתי עכשיו 8.5 חודשים באנגליה. יש לי דרכון אירופאי וכמעט התחלתי ללמוד באנגליה בניו קאסל מדעי המחשב ומתמטיקה כי התאהבתי במקום. קשה לי מאוד להחליט אם ללמוד בארץ או בחו"ל. אם בחו"ל אז איפה - בניו קאסל שם אני משלמת 3,000 פאונד לשנה או אולי מדינה אחרת באירופה כמו איטליה ששם אני לא צריכה לשלם... מה יותר נחשב??
רננה קרן | 10:17  25/01/07
שלום שירן, בהתלבטות שבין בריטניה לבין איטליה בתחום הזה - לבריטניה יש עדיפות. בהצלחה
שירן פאר | 19:35  25/01/07
היי רננה, הכוונה שלי היא ךאו דווקא איטליה. זה יכול להיות גם גרמניה שנותנת לימודים חינם - וגם גרמנית אני יודעת או מדינה אחרת שנכללת בלימודים חינם. השאלה שלי היא אם שווה בכלל ללמוד באוניברסיטה בחו"ל, מול מכללה בארץ (לאוניברסיטה אין לי פסיכומטרי גבוה מספיק) ואם בחו"ל אז האם כדאי ללכת על אוניברסיטה באנגליה שלפי מה ששמעתי האוניברסיטאות שם הן מהנחשבות בעולם - אבל אז לשלם שכר לימוד של 3000 פאונד, או ללכת על אוניברסיטה במדינה שבה הלימודים חינם... אני ממש בהתלבטויות ואשמח אם תעני לי בהקדם! תודה!
רננה קרן | 12:41  28/01/07
הי שירן, באירופה, אני אכן חושבת שבריטניה עדיפה בתחום של המחשבים. גם בארץ את יכולה ללמוד מחשבים ברמה גבוהה - במרכז הבינתחומי למשל. ולגבי הארץ מול חו"ל - יש גם שיקולים שאת בוודאי מכירה אותם ,כמו לחוות חויה אחרת,להכיר תרבות שונה מקרוב, להרחיב אופקים, להכיר אנשים חדשים "ולהתאורר" מהמציאות בארץ לכמה שנים. שיהיה בהצלחה
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור