פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
למען האמת יש לי קצת משפחה שם ויש לי אזרחות. אני מתעניין בעיקר על אוניברסיטת מונדבידאו. אך שמעתי שנפתחה אוניברסיטה חדשה בפונטה דל אסטה. אני מעונין לדעת את הרמה שם ואם היא בכלל מוכרת על ידי משרד הבריאות. בנוסף, שמעתי שמועה שסטודנטים שעשו בגרות מחוץ לאורוגאיי נדרשים לעבור מספר בגרויות שבניהם אזרחות והסטוריה של אורוגאיי. אני הייתי באופן אישי באוניברסיטה במונטבידאו שנה שעברה ולא אמרו לי שום דבר על זה. אשמח אם משהו שיודע יוכל לומר לי. כל מידע יתקבל בברכה. בתודה ישי.
זה גם טוב. כי בדקתי כבר איזה 200 אתרים ולאף אחד אין מושג קלוש לגבי הנושא הזה. אז אם מישהו יודע אני אשמח.
ישי | 22:43  21/01/07
רננה קרן | 14:11  22/01/07
שלום ישי, מצטערת, אבל אני לא מכירה את האוניברסיטאות האלו. בכל מקרה תצטרך לעבור מבחני רישוי בארץ. כדי לבדוק אם האוניברסיטה מוכרת אתה צריך לפנות בכתב למשרד החינוך- הועדה להערכת תארים ודיפלומות מחו"ל http://www.education.gov.il/moe/horaot/lishka.htm#2 בהצלחה
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור