פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
סיימתי תואר שני במדעי הרפואה בי-ם בהצטיינות יתרה ואני חושבת לעשות דוקטורט במחקר תאי גזע באחת האוניברסיטאות המובילות בלונדון. איפה מתחילים? אילו מבחנים/אישורים נדרשים (עדיף TOFEL או IELTS, מה יותר מוכר? מה יותר קל?, אם כתבתי את התזה באנגלית יש סיכוי לפטור? מה עושים קודם בתהליך החיפושים? הרשמה לאוני'/ מציאת מנחה ספציפי/ מבחנים/ מציאת מלגות מתאימות? היכן הסיכויים הגבוהים למצוא מלגה טובה? האם יש סיכוי גם למלגת מחיה הכוללת מגורים? היכן ניתן לראות דירוגים של האוניברסיטאות בתחומים ספציפיים?
רננה קרן | 12:57  14/01/07
שלום רחלי, תהליך הרישום ללימודי דוקטורט כרוך קודם כל במציאת מנחה מתאים. את צריכה להתכתב עם אוניברסיטאות שמציעות את התחום ולראות אם יש מנחה שמתמחה בתחום. באתר של המועצה הבריטית לתרבות יש רשימה של מלגות http://www.britishcouncil.org/israel-learning-scholarships.htm אוניברסיטת לידס מטרופוליטן מציעה גם 100 מלגות ללימודי דוקטורט הכוללות מלגות מחיה http://www.globale.co.il/globaleducation/institute.asp?countryId=12&facId=9&degId=2&instId=46 בהצלחה
רחלי | 02:27  28/01/07
קודם כל- תודה רבה על התשובה... אבל, לא ענית לי על כמה שאלות חשובות: אילו מבחנים/אישורים נדרשים (עדיף TOFEL או IELTS, מה יותר מוכר? מה יותר קל?), אם כתבתי את התזה באנגלית יש סיכוי לפטור? היכן ניתן לראות דירוגים של האוניברסיטאות בתחומים ספציפיים?
רננה קרן | 11:34  29/01/07
כדי להתקבל לדוקטורט צריך להציג הצעה לדוקטורט כדי לראות אם יש מנחה באוניברסיטה שיכול להנחות אותך. את יכולה לקבל פטור ממבחן אנגלית רק אם את דוברת אנגלית. לגבי טופל או IELTS - האחרון כולל גם מבחן בע"פ. דירוגים לפי מקצוע - באתר של המוסד להבטחת איכות בהשכלה הגבוהה "QAA" http://www.qaa.ac.uk/reviews/reports/subjIndex.asp
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור