פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
שלום, לא הצלחתי לבצע חיפוש על תת התחום נוירופסיכולוגיה קלינית תואר שני. (ניתן לחפש רק על פסיכולוגיה) היכן אפשר להשיג אינפורמציה לגבי אלו אוניבסיטאות מלמדות את התחום הנל? תודה.
באתר מצויינות בחינות TOFEL ו GRE האם שתי הבחינות נדרשות גם לתואר שני? האם תוכלו להמליץ לי על גופי ייעוץ (פסיכולוגיה תואר שני ארה"ב) רציניים ? תודה.
תמי | 14:06  19/02/08
שלום לך מאי, אכן שתי הבחינות GRE וTOEFL נדרשות עבור תואר שני בארה"ב. מבחן GRE למעשה מיועד רק לתואר שני, כאשר הוא נדרש לרוב התארים על ידי רוב האוניברסיטאות בארה"ב, ומבחן TOEFL הוא מבחן ידע באנגלית הנדרש גם עבור תואר ראשון וגם עבור תואר שני בכל האוניברסיטאות. מבחינת ייעוץ לקראת הלימודים אני יכולה להמליץ לך על בית הספר האמריקאי. אנחנו נותנים שירותי ייעוץ לכל תהליך הקבלה ללימודים בחו"ל בנוסף לקורסי הכנה לכל מבחני הקבלה הנדרשים. ניתן לקבל מידע נוסף באתר שלנו www.americanschool.co.il. מקווה שעזרתי! תמי
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור