פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
יעל | 19:23  13/02/08
הי, אני מעוניינת ללמוד לימודי תזונה בספרד. ממה שבדקתי באתרים השונים לא ממש מצאתי אוניברסיטה המלמדת תואר ראשון בתזונה. האם את מכירה אוניברסיטאות המלמדות תואר זה? כמו כן לא הצלחתי להבין מהי הפרוצדורה לקבלה ללימודים. ודבר אחרון מהו מבחן הSELECTIVIDAD ואיפה ניתן להשיג דמו שלו שאני אוכל לדעת במה מדובר. תודה רבה יעל
רננה קרן | 10:40  17/02/08
שלום יעל, מי שנותן מידע על לימודים בספרד זו נטלי משגרירות ספרד. טל 03-6965210. תתיעצי איתה לגבי זה. ( את צריכה להגיע לפגישה) מבחן ה-Selectividad בודק ידע בספרדית, בשפה זרה נוספת, וכן בנושאים ספציפיים הרלוונטיים לתחום הלימודים המבוקש: למשל מתמטיקה, פיזיקה, כימיה, ביולוגיה וכיוצ"ב (למתעתדים ללמוד מקצועות מדעיים), או ספרות, היסטוריה של הזמן המודרני, יוונית, לטינית ועוד (למתעתדים ללמוד את מדעי הרוח). המבחן נערך פעמיים בשנה, בחודשים יוני וספטמבר, באוניברסיטת UNED, האוניברסיטה הפתוחה של ספרד. הקבלה לאוניברסיטה מתבצעת על בסיס שיקלול של ציוני הבגרות (60%) עם ציון המבחן (%40), כאשר כל אוניברסיטה קובעת את ציון הסף שלה.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור