פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
קראתי באתר שלקיימברידז צריך בגרות מעולה (מן הסתם) ועוד איזה מבחן לא זוכר את השם שלו בלימודים בארצות הברית רק היה רשום שקשה להתקבל, אבל איך בכל זאת אפשר? נ.ב יש לי אזרחות אירופאית אם זה משנה..
תמי | 14:27  19/02/08
הי נדב, יש מספר מבחנים שנדרשים עבור קבלה לMIT. יש את מבחן SAT שהוא דומה לפסיכומטרי בארץ, שלרוב נדרש עבור לימודים בMIT. בנוסף לכך יש גם לעבור מבחן ידע באנגלית TOEFL. יש גם דרישה עבור רוב התארים בMIT לעבור שתי מבחני SAT 2 במקצועות מתמטיקה ומדעים (כימיה, ביולוגיה או פיזיקה). בנוסף לכך, כמובן שכדאי שציוני הבגרות יהיו גבוהים על מנת להתקבל לMIT. הציון הנדרש במבחן TOEFL הוא 90 במבחן iBT, או 577 במבחן PBT. לפי מה שרשום באתר שלהם, הציונים הממוצעים במבחן SAT של אלו שהתקבלו בשנה שעברה הייתה בין 670-770 (מתוך 800) בחלק האנגלית ובין 720-800 (מתוך 800) במתמטיקה. עם זאת, חשוב לזכור שהם לא פוסלים אף אחת על פי ציוני SAT, והם מסתכלים על ציוני ה-SAT ביחד עם כל שאר הנתונים של המועמד. אם תרצה עוד עזרה בית הספר האמריקאי ישמח לעזור לך עוד. המייל שלי הוא tammy@americanschool.co.il ויש לנו גם אתר אינטרנט www.americanschool.co.il בו תוכל למצוא מידע על כל המבחנים. בהצלחה! תמי
דור | 15:14  04/08/14
היי אם אני מסיימת כרגע תואר ראשון בכלכלה וראיית חשבון באוניברסיטת בן גוריון מה אני צריכה לעשות בשביל להתקבל למסלול כלכלה ב-MIT לתואר שני ושלישי ?
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור