פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
שלום | 23:30  03/02/08
הרבה זמן חשבתי לצאת ללמוד באיטליה , רוקחות או פיזיותרפיה , הדבר היחיד שמפחיד אותי.. בעצם אלה שני דברים , 1 . האם מפחיד וקשה לצאת ולהסתדר לבד ? כלומר בלי בן זוג או מלווה ? 2 . כל אחד אומר משהו לגבי התקציב שאצטרך שם.. אני רוצה תשובה מבעלי עבר באיטליה , האם זה יקר ? שמעתי שללמוד בדרום זה זול , לא ממש איכפת לי באיזה איזור ללמוד, העיקר מקום שיהיה זול. ועוד משהו , הרבה שמעתי מאנשים שהם מגיעים למצב שלא משלמים כלום , האונברסיטה דואגת להם כמעט לכל , גם שכר לימוד , גם מגורים ואפילו דמי כיס ואוכל , יש כזה דבר ?? אני באמת מעוניין ליסוע , אבל לא לפני שאהיה בטוח לגבי הדברים האלה..? אשמח אם מישהו יענה לי .. אם לא פה , עדיף גם באי מייל yossi_m16@hotmail.com
רננה קרן | 11:05  04/02/08
שלום יוסי, יש הרבה ישראלים שלומדים באיטליה ( כ 3000 ) כך שלבד לא תהייה... עלות מחייה היא 600- 700 יורו לחודש. בערים קטנות יותר תשלם פחות אבל גם הסיכוי למצוא עבודה הוא נמוך. שכר הלימוד הוא כ 1000 יורו לשנה ואת זה אפשר לממן באמצעות מלגה. לא שמעתי על זה שנותנים כסף למחיה. אתה יכול להתייעץ עם חברות שנותנות ייעוץ לסטודנטים שמעוניינים ללמוד באיטליה כמו קמפוס, אימפרה http://www.glimudim.co.il/globaleducation/institute.asp?countryId=20&facId=12&degId=3&instId=179 יש גם פורום של סטודנטים – אתה יכול להתייעץ גם שם http://www.in4it.co.il/
יוסי | 15:53  04/02/08
האם עדיין אפשרי להרשם לשנה הזאת ? להרשם לקורס שפה ולאוניברסיטה ? ומאיפה משיגים את המלגות שמממנים את הלימודים ? ולפי מה שהבנתי, זה חוקי לעבוד וללמוד שם באותו זמן ..? מאיפה מתחילים בכל תהליך ההרשמה ? תודה וסליחה על כל השאלות..
רננה קרן | 10:19  05/02/08
שלום יוסי, ניתן עדיין להרשם לשנת הלימודים הקרובה. המלגות נתנות ע"י האוניברסיטה אליה התקבלת. כסטודנט אתה מקבל אישור עבודה. לגבי הרשמה - אני מציעה שתפנה לאחת מחברות הייעוץ שציינתי - הם יעזרו לך בכל בהרשמה ובמכינה לקראת המבחנים.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור