פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
שלום,אני בן 26 מעונין ללמוד בחו"ל כנראה בהולנד .מצאתי אוניברסיטה שמלמדת את המסלול שאני רוצה - מנהל עסקים בתיירות והייתי שם ביום פתוח נראה בהחלט מעניין .אך הייתי רוצה לדעת היכן אני יכול לקבל חוות דעת אוביקטיווית על איכות האוניברסיטה .האם ידוע לכם על לימודים דומים באנגלית במקומות אחרים? האוניברסיטה שכרגע על הכוונת היא NHTV בעיר ברדה ,הולנד . תודה .
רננה קרן | 14:55  08/01/08
שלום אלי, כל המוסדות להשכלה גבוהה בהולנד מוכרים ע"י הממשלה ההולנדית וחייבים לעמוד בסטנדרטים אקדמיים. משרד החינוך ומשרד הבריאות הם האחראים על בקרת איכות. הקורסים מוערכים ע"י ועדות של מומחים עצמאיים. אם אתה מתכוון לעבוד בסיום התואר בתחום התיירות בארץ אני מציעה שתבדוק עם אנשים בתחום איך מתקבלים בוגרי אוניברסיטאות מהולנד בשוק העבודה כאן. על פניו, ללימודי תיירות בחו"ל יש יתרונות רבים כיוון שתחום התיירות בארץ יחסית צעיר ולימודים בחו"ל מאפשרים להתעדכן בטרנדים המובילים וללמוד ממומחים בתחום. וגם העובדה שאתה לומד באנגלית ומתמקצע בשפה היא משמעותית במיוחד בתחום הזה.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור